Demo Blog

world cup terakhir...

by dancefloor murderer on Nov.22, 2009, under

4-1!!!
germany vs england...hahha...wtf england..haha..
n congratez 4 germany 4 ur hard work..n kcian r ko england..hahaha
to Three Lion's Fans,jgn r ko bom umah aq plak..hhahaha..agpon,dpat g last16 pn,cam nsib je..hahha...tap aq kutuk2 gak,aq tyme kcik2 mmg mnat mnum milo..xahu bnde ttbe kuar sal milo kan?haha...ikut aq..blog aq..haha..dlu memg mnat England..

ENgland?ye r....dulu players sdap....


Lee Chong Wei,misbun sidek..haha
xtaw bende ttbe kuar name dowg
haha
b&^d0^
haha


tap aq mnat gler beckham dow
beckham 2..
yg mke smart2 cam aq 2
ohhohoho
kan2?
ye r
jwab je r...:(
aq taw kowg saje xnk jwab
malu r 2
xpe2...
thanx:)


tapkan da england klah kali nie,so xde dh r wc 4 beckham pasnie..
wc kali nie pon dye da xmen
cian plak...injured
da tua ekpon,..
hahah


kowg ase kan beckham ngah watpe skunk?
spak bola?
mkan budu?
isap rkok?
men pes?
jwpannye.....dye ngah taip blog ye...;)

hhohoohoh


btw,aq mmg mnat dvid beckham...biar r taon nie aq skong spain pun,aq ttap mnat beckham...
spkan kaki knan terbaik d dnia..
hohohohoho






tap as england kalah ngan germany baru jap tad,aq xfrust pon...
xmnat da kan..
xpe,spain ade ag..
hahah


da r,mlas da aq taip
6t kol2 pagi nk p s14
tgok bola
argntna vs mxico..
hohohoh



dadaadaaaa



zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz..


0 comments more...

0 comments

Post a Comment

There was an error in this gadget
ramuEldo fanthAgiro ©2010.copyright.all right reserved. Powered by Blogger.

You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "

Looking for something?

Use the form below to search the site:

Still not finding what you're looking for? Drop a comment on a post or contact us so we can take care of it!